Που βρίσκεται ο θερινός κινηματογράφος Άνεσις;
Βρισκόμαστε στους Αμπελόκηπους, επί της Λεωφόρου Κηφισίας 14 , στην ταράτσα του ομώνυμου κτιρίου.
Πώς γίνεται η πρόσβαση στην ταράτσα του θερινού κινηματογράφου Άνεσις;
Η πρόσβαση γίνεται είτε από τις σκάλες του κτιρίου, είτε από τον ανελκυστήρα.
Ο θερινός κινηματογράφος Άνεσις είναι προσβάσιμος σε άτομα με αναπηρία;
Ναι, διαθέτουμε ράμπα καθώς και ανελκυστήρα.
Πως μπορώ να έρθω στον θερινό κινηματογράφο Άνεσις;
Ο κινηματογράφος μας βρίσκεται σε κεντρική τοποθεσία των Αμπελοκήπων, 150m από τον σταθμό Μετρό Αμπελόκηποι.. Επιπρόσθετα για την άφιξή σας με λεωφορείο, σας εξυπηρετεί η στάση Αμπελόκηποι επί της Λεωφόρου Κηφισίας.
Που μπορώ να παρκάρω;
Έχουμε φροντίσει να έχετε επιλογές χώρων για να σταθμεύσετε το αυτοκίνητό σας. Για όλες τις πληροφορίες για parking επισκεφθείτε την κατηγορία “Parking”.
Πως μπορώ να αγοράσω εισιτήριο;
Μπορείτε να αγοράσετε εισιτήριο είτε στο ταμείο στις ώρες λειτουργίας του κινηματογράφου είτε online στο www.anesiscinema.gr.
Μπορώ να κάνω τηλεφωνική κράτηση;
Όχι, δεν δεχόμαστε τηλεφωνικές κρατήσεις. Μπορείτε να αγοράσετε το εισιτήριό σας είτε στο ταμείο στις ώρες λειτουργίας του κινηματογράφου είτε online στο παρόν website.
Τι εκπτώσεις ισχύουν στα εισιτήρια;
- 5,50 € κάθε Τετάρτη για όλους
- 7 € για παιδιά έως 12 ετών, φοιτητές, ανέργους, ΑΜΕΑ και άνω των 65
Η αγορά του μειωμένου εισιτηρίου γίνεται αποκλειστικά από το ταμείο του κινηματογράφου με την επίδειξη του κατάλληλου μέσου ταυτοποίησης (ακαδημαϊκή ταυτότητα, κάρτα ανεργίας, αστυνομική ταυτότητα κλπ.).
Τα παραπάνω δεν ισχύουν για τις ειδικές προβολές.
Τι ώρα ανοίγει ο κινηματογράφος;
Ανοίγει 45 λεπτά πριν από την πρώτη προβολή.
Που μπορώ να βρω το πρόγραμμα της εβδομάδας;
Οι ταινίες προβάλλονται με υπότιτλους;
Όλες οι ταινίες προβάλλονται στην πρωτότυπη εκδοχή τους με ελληνικούς υπότιτλους. Εξαιρούνται παιδικές ταινίες και animation οι οποίες συνήθως προβάλλονται μεταγλωττισμένες. Μπορείτε να αναζητήσετε όλες τις πληροφορίες για τις ταινίες που σας ενδιαφέρουν στην κατηγορία «Ταινίες».
Γίνεται διάλειμμα στις προβολές;
Εξαρτάται από τη διάρκεια της εκάστοτε ταινίας. Εάν η ταινία διαρκεί έως 2 ώρες δεν γίνεται διάλειμμα, εάν διαρκεί πάνω από 2 ώρες γίνεται ένα διάλειμμα 10 λεπτών. Για να ενημερωθείτε συγκεκριμένα για την ταινία που θα παρακολουθήσετε, ρωτήστε το προσωπικό μας στο ταμείο πριν την έναρξη της προβολής.
Οι θέσεις είναι αριθμημένες;
Όχι, οι θέσεις δεν είναι αριθμημένες. Συνεπώς το εισιτήριο σας είτε το αγοράσετε online είτε από το ταμείο δεν σας εξασφαλίζει κάποια συγκεκριμένη θέση.
Δεν θα καταφέρω να παρευρεθώ στην ταινία μου. Γίνεται επιστροφή χρημάτων;
Όχι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Μπορείτε ωστόσο να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email info@anesiscinema.gr ή στο τηλέφωνο 210 6922 657 από τις 10:00 - 14:00, εκτός Σαββατοκύριακου, για να παρακολουθήσετε μια οποιαδήποτε άλλη προβολή του προγράμματός μας η οποία θα έχει διαθέσιμες θέσεις.
Λειτουργεί κυλικείο στον θερινό σινεμά;
Ναι λειτουργεί κυλικείο. Μπορείτε να αγοράσετε αναψυκτικά, ποτά, σνακ και ελαφριά γεύματα.
Μπορώ να φέρω φαγητό μαζί μου στην αίθουσα;
Οι θεατές δεν επιτρέπεται να φέρουν φαγητό και ποτά στον κινηματογράφο μας. Παρόλα αυτά, το κυλικείο μας είναι εκεί για εσάς με νόστιμα σνακ και ποτά μέχρι το τέλος της ταινίας.
Μπορώ να φέρω το κατοικίδιο μου;
Ναι φυσικά. Ο χώρος μας είναι φιλικός προς κατοικίδια, αρκεί να είναι δεμένα με λουρί, να έχουν καλή συμπεριφορά και να είναι ήσυχα. Επιθυμούμε να έχετε την δυνατότητα να απολαύσετε τη ταινία σας παρέα με το κατοικίδιό σας και ταυτόχρονα να σεβαστούμε και τους υπόλοιπους θεατές.
Τι είναι η ιδιωτική ενοικίαση;
Παρέχουμε υπηρεσίες για μια ευρεία γκάμα ιδιωτικών εκδηλώσεων/προβολών. Για αναλυτικές πληροφορίες επισκεφθείτε την κατηγορία «Rent Our Cinema”.Εάν επιθυμείτε να οργανώσετε κάποια εκδήλωση/ προβολή στην αίθουσά μας μπορείτε να απευθυνθείτε στο email info@anesiscinema.gr ή στο τηλέφωνο 210 6922 657 από τις 10:00 - 14:00, εκτός Σαββατοκύριακου.
Τι γίνεται σε περίπτωση βροχής/κακοκαιρίας;
Σε περίπτωση βροχής ή δυσμενών καιρικών συνθηκών, ο κινηματογράφος δεν λειτουργεί και οι προγραμματισμένες προβολές ακυρώνονται. Εάν πρόκειται για ειδικές προβολές ή εκδηλώσεις ορίζεται νέα ημερομηνία διεξαγωγής.
Πως θα ξέρω αν θα ακυρωθεί η προβολή μου λόγω βροχής;
Τι κάνω με το εισιτήριό μου σε περίπτωση ακύρωσης της προβολής λόγω βροχής;
Αν έχετε αγοράσει εισιτήριο για προβολή του βασικού προγράμματος, μπορείτε να παρακολουθήσετε μια άλλη προβολή της ίδιας ή διαφορετικής ταινίας. Αν το εισιτήριό σας αφορά ειδική προβολή ή εκδήλωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email info@anesiscinema.gr ή στο τηλέφωνο 210 6922 657 από τις 10:00 - 14:00, εκτός Σαββατοκύριακου.
Τι κάνω αν χάσω/ξεχάσω κάποιο προσωπικό μου αντικείμενο στον κινηματογράφο;
Σε περίπτωση που χάσατε / ξεχάσατε κάποιο προσωπικό αντικείμενο στην αίθουσα μας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email info@anesiscinema.gr ή στο τηλέφωνο 210 6922 657 από τις 10:00 - 14:00, εκτός Σαββατοκύριακου. Σας διαβεβαιώνουμε ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να επιστραφούν στους πελάτες μας τα χαμένα τους αντικείμενα. Ωστόσο ο Θερινός Κινηματογράφος Άνεσις δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την απώλεια των αντικειμένων αυτών.
Έχω πρόβλημα με την αγορά εισιτηρίου μου. Τι να κάνω;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την αγορά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email info@anesiscinema.gr ή στο τηλέφωνο 210 6922 657 από τις 10:00 - 14:00, εκτός Σαββατοκύριακου.
Το εισιτήριο που αγόρασα online δεν μου ήρθε στο κινητό, τι να κάνω;
Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει την αγορά του εισιτηρίου, αλλά δεν το έχετε λάβει δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Με τον 6ψήφιο κωδικό ή με το όνομά σας θα σας το εκτυπώσουμε από το ταμείο.